annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

browser met wachtwoord beveiligen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
inintve
Bezoeker

browser met wachtwoord beveiligen

Mijn dochter van 9 heeft een sony e-reader met webbrowser gekregen. Ik vind haar te jong om zonder toezicht op het www te surfen. Helaas hebben onze buren een onbeveiligd netwerk waarmee zij gemakkelijk op het internet kan komen. Hoe kan ik deze functie uitschakelen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

De enige mogelijkheid is om Wi-Fi te deselecteren, echter, als uw dochter in staat is om zich bij een netwerk aan te melden, zal het aanvinken van Wi-Fi voor haar ook geen probleem zijn.

Er zit dus geen "Parent Control" op de eReader.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

De enige mogelijkheid is om Wi-Fi te deselecteren, echter, als uw dochter in staat is om zich bij een netwerk aan te melden, zal het aanvinken van Wi-Fi voor haar ook geen probleem zijn.

Er zit dus geen "Parent Control" op de eReader.

profile.country.nl_NL.title
inintve
Bezoeker

Dat zal inderdaad geen obstakel zijn, dus helaas geen oplossing. Ik hoop dat Sony hier rekening mee houdt bij een eventuele software-update of een volgende versie. Dan maar proberen goede afpraken te maken. Vriendelijk bedankt voor uw snelle reactie.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De buren attenderen dat hun wifi netwerk open staat.

Desnoods alleen mac-adres beveiliging voor het wifi netwerk laten toepassen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
inintve
Bezoeker

Bedankt voor de reactie, maar ik heb geen idee van wie het netwerk is, heb al rondgevraagd, maar woon in een dichtbevolkt buurtje en niemand weet het. Bovendien heet het netwerk Lan Gasten, dus ik heb het idee dat men wil dat het openstaat.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Inintve,

Hartelijk dank voor uw bijdrage op het Forum.

Ik heb uw suggestie naar Sony doorgestuurd, zodat zij dit in overweging kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -

Forum Moderator