- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A200 czy A350 dla początkującego fotografa?
Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Dokładnie za około 1300 zł. taki sam zestaw mam zamiar kupic...
wczoraj do pozna siedziałam i szukałam ciekawych ofert i znalazłam taki oto wyzej wymieniony zestawik...
Moja nadgorliwosc była smieszna od kiedy "jajko jest madrzejsze od kury" po przespaniu sie z metlikiem w głowie, doszłam do wniosku ze nie ma co na poczatek kupowac drogiego sprzetu a reszte pieniedzy ktore Mi zostana napewno inaczej wydam ,a roznica nie jest mała.
Dzieki za dosyc spory wywod i wytłumaczenie dosyc dosadne totalnie nieznajacej sie kolezance.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
wiec i ja doloze swoje 2 grosze , dla zainteresowanych wczoraj widzialem w jednym z hipermarketow w Krakowie body A100 za jedyne 999 zl , a reszte kasiorki mozna na jakies konkretne szkielko przeznaczyc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
No szkiełko też swoje kosztuje Jak ktoś nie chce wydawać dużo pieniędzy, to kit wystarczy
.
A jak chociażby dla mnie, a dam głowę uciąć, że takich jak ja jest wielu, to jakość, którą wyciąga się z kita jest bardzo zadowalająca, a lepsze szkło to ewentualnie "dla szpanu" .
No chyba, że kiedyś kiedyś.