annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reader for PC start niet op

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Rastappie
Bezoeker

Reader for PC start niet op

Hallo, Ik heb gisteren een PRS-T2 gekocht. Gisteren de benodigde software geinstaleerd en dat werkte prima. Direct een aantal boeken geinporteerd op op de reader gezet. Vanmiddag opnieuw het programma Reader for PC opgestart op nog meer boeken te importeren. Hierbij liep het programma vast. Nu start het programma niet meer op. Inmiddels twee keer het programma verwijderd en opnieuw geinstaleerd en de PC opnieuw laten opstarten zonder resultaat. Weet iemand wat nu te doen?

Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Rastappie
Bezoeker

Ik ben er al uit. Het programma Reader for PC is helamaal niet nodig. Zet de boeken rechtstreeks op het geheugen van de reader.werkt perfect.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Rastappie
Bezoeker

Ik ben er al uit. Het programma Reader for PC is helamaal niet nodig. Zet de boeken rechtstreeks op het geheugen van de reader.werkt perfect.

profile.country.nl_NL.title
Mongoosita
Bezoeker

Een goede raad die ik kreeg als je toch ook je boeken op je computer wil bijhouden: freeware Calibre werkt goed. Die gebruik ik nu, Reader van Sony heb ik weggegooid omdat ik daar ook problemen mee kreeg.

profile.country.nl_NL.title
ierieder
Bezoeker

Hier precies hetzelfde probleem. Computer al teruggezet naar eerdere toestand (windows 7). Meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar het programma start niet. Doet helemaal niks! Beetje een tegenvaller zo direct na de aanschaf.

Na een tijdje krijg ik nu de volgende melding: Microsoft Visual C ++ runtime Library

Message was edited by: ierieder

Message was edited by: ierieder

profile.country.nl_NL.title
chabelcha
Bezoeker

bij mij ook vastgelopen, wat een elende vond het net een fijn simpel programma

hoe doe jij dat dan die boeken rechtstreeks op de E-reader zetten, ik ben niet zo handig met die dingen :thinking:

zou je me dat willen uitleggen please

ik heb ook geprobeerd om calibre erop te zetten, maar dan moet ik bij het downloaden toestemming voor iets geven en dan krijg ik steeds zo'n virus scanner programma om te kopen, waar je niet goed van wordt


dusssss I need helppppp!!!! :smileyproblem: